2007年8月23日 星期四

怕失敗

面對失敗要很大的勇氣,有一些要不是坦然面對就可以,坦白從寬有時並不實際,坦白過後還是要面對後果,而後過才是最令人難而招架,亦成為人害怕失敗的地方。

自己的終身幸福更加害怕失敗,成功固然值得慶賀,但也要有面對失敗的預備,而我想現在困擾我的是點子的問題,本身條件唔好,欠缺創意,講求實際,如何製造浪漫及驚喜是我的死穴,拍拖將近六年,已經比起初的有了進步,但我仍未有足夠的信心去完成我眼前的一步,我很怕我所想所做的和我女友所要求的有很大差距,我不想令她失望,敗興而回。

結婚始終係一件人生大事,我唔想大家只係因為默契而結婚,最起碼讓我女友在x年之後回想時,心也會甜甜的一笑,想到這裏就覺得是一個大挑戰。

一直以來,我為我女友預備的禮物或慶祝活動,多數是大家議定出來的,只有好少數是我自己一早為她預備的,而且亦只有好少好少數能得到她的歡心,可能自己平日太過大意,亦因為太過實際,所以沒有與她行金舖,不知她喜愛的介指類型,現在想起也有點頭痛,怕買回來的介指不合她的心意,到時就真的不知怎辦,總之現在就心亂如麻。

我想這會是我面對過最難的一個presentation...

該如何包裝、舖排才能一擊即中呢?

8 則留言:

xiao zhu 提到...

C0, 我睇完你呢篇,再諗番你之前都有幾篇提及你的結婚打算,我真係有啲肉緊,有好多嘢想同你講,但係我呢輪唔夠精神打唔到咁多嘢。唉.....

你呢篇令我有少少懷疑,喂,究竟你同你女友嘅感情有幾深架? 定其實你自己諗得太多呢。相處左六年,唔通佢唔清楚瞭解你係個點樣嘅人咩? 當然我明白你希望畀佢一個深刻印象,留一個美好回憶,如果可以嘅,佢當然一定好開心囉。但係如果真係諗唔到嘅,就唔需要刻意成咁,而變成苦惱,咁就有啲本末倒置喇。

講到尾,係你個心呀,C0!!如果你女友只記得點樣驚喜,而感受唔到你嘅心,又甚至唔在乎你個心嘅,咁就真係要諗清楚囉。....

思緒不靈 提到...

有陣時都諗自己係咪諗得太多,可能自己既自信心一直都唔係多,所以咩都好驚,而過去既經驗亦都說明自己有點過份憂慮,咩都鍾意作最壞打算(遺傳自家父)。

始終心係最緊要既,呢個我都明,大家都一直有結婚既打算,而且大家都認定左對方,只要表達出自己既心意同努力,應該都得既,hehe

寫左呢篇出黎,都係想舒發下自己既緊張同憂慮,平衡下自己既心情同壓力,太大壓力下做事會好易犯錯呢!

正面去想,正面預備!

謝謝小豬的關心與鼓勵

十萬個感謝!

xiao zhu 提到...

係囉,開心事黎架嘛!自然啲,做番你自己就得架嘞。等聽你嘅好消息呀!^_^

思緒不靈 提到...

有好消息一定會寫出黎既,到時你一定知

hehe

不過而家都係做多d預備工夫先!

努力加油!!!

思緒不靈 提到...

小豬你又會咁夜都未諗去留言俾我既...

小心身體呀

xiao zhu 提到...

我係貓頭鷹黎架。:P

多謝你關心呀!~~

思緒不靈 提到...

你做咩架?可以做貓頭鷹咁好既...

夜瞓肝火上升,小心d啦

xiao zhu 提到...

我慣左夜瞓啫,我都知唔好架嘞。:P