2007年8月9日 星期四

前路變清

今日得知自己所擔心既事無發生到,真係感謝主,求神叫我不要忘記這段困難的日子是如何心驚膽跳,不要忘記這個教訓...

續約既事都攪得七七八八,今日上左封信俾老細要求攞左份約滿酬金先,始終擺係政府度會無息收,放係自己銀行戶口度做投資或者買野都好過,九月是一個洗錢既日子...儲多d彈藥應急先

今日有2個人同老細請辭,恭喜晒2位,但係剩底我地幾個就慘啦,由高峰期既20個人跌到而家既8個人,之後再走多2個,得番6個,問你死未,期間無人補充,8月尾先會開board recruit 2個workman,10月頭先再有新管理公司入場,我而家要係呢個多星期學識所有有關admin既野,休閒既日子離我而去了,但亦不失為一個好機會去全面了解政府運作,每日返工就要不停手係咁做,勁呀!

鋪橋搭路過新公司,唔知老細收到我既辭職信會有咩反應呢?哈哈

沒有留言: