2007年9月19日 星期三

煩擾

這幾天的心情不太好...

心中有很大的壓力,很重很重...

再一次有大量負面消息湧現,欠缺好消息...

事業、學業、友情、親情,還欠什麼沒有來?

你的期望、我的要求也圍繞著我,越多消息便越難計劃,事前想過的,現在多想也好像沒有可能,處理不了的事情只餘拖延,但凡事也有底線...

新的著力點在那裡?它會何時出現...

4 則留言:

xiao zhu 提到...

思..寧,我遇上嘅問題其實非一般人可以想像嘅,我陷入低谷的時間要以年為單位;我縱時有心情起伏,但係我都深信一定可以走過架。我哋一齊努力喇!^^

思緒不靈 提到...

從你的blog中知道你的低潮已歷數年,難得的是你仍然撐得住,無自暴自棄,你好厲害呀!

我亦明白我所面對的只是一些小事,只是自己的性格問題,可能自己歎慣左,欠去了爭勝的動力,當要面對一大堆的問題時就退縮了,但我相信我會克服的。

想起你的情況,更覺得自己的渺小。

xiao zhu 提到...

思..寧唔好咁講喇,唔可以咁比較架。

嗱,可能喺我而家嘅狀況,假定你嘅問題發生喺我嘅身上或者真係會相對係小問題,但係咁並唔代表呢個所謂小問題擺番喺你嘅身上就冇左意義,更加唔會代表係你嘅能力問題。

最重要嘅係你我都各自走緊自己嘅人生路,就好似大家用緊唔同嘅單位去計數,咁係冇得比嘅。可能當你喺我嘅處境時,你會更加勇猛,而分分鐘我做你,我已經即刻投晒降都唔定架。

無論點,人如果經過歷練,就會有更好嘅成長、更加識得體味人生。

我一啲都唔厲害,係咁厲害就唔駛成日喺度"唉聲嘆氣"。我其實都好軟弱,不過我亦清楚自己都有值得驕傲、自豪嘅地方。

思..寧,你起碼比我樂觀,呢樣已經叻我好多喇。^^

思緒不靈 提到...

其實自己既人生歷練真係唔多,遇到錯折的機會很少,這是一個感恩的地方,所以與你相比,我只是一個小孩,我相信你是一個比我成熟的人,有很多事未經歷過是不會明白對中的感受的,你找到你值得驕傲、自豪嘅地方已經比很多人好了,起碼你知道自己的優點在那,善用你的優點,你的人生亦會美好。