2007年9月12日 星期三

事與願違

為了更了解小豬,所以昨日翻看小豬的blog一次,希望從當中知道她煩惱的原因,雖然知道無可能知道事實之全部,起碼能找到一些蛛絲馬跡也好。

花了個多小時去閱讀小豬的blog﹝沒有看留言﹞,有很多創作故事,有很多個人感受,覺得她是一隻多才多藝、多愁善感的豬,但最終也不能確定她煩惱的原因,只能得出一些可能...

從C.M.T的故事開始留意小豬的blog,到她成為我的blog的第一個觀眾,開始於留言內交流,感覺很特別,亦很珍惜,很希望她能快點恢復過來。

人生總有低潮,在死暗幽谷中更會覺得心灰意冷,徬徨無助,腳步虛浮,前路茫茫,但這些難關不能把小豬毀掉,小豬會一步一步的走出谷底,迎向朝陽,我們這些觀眾會在山谷兩旁為你打氣(因為山谷太窄,只容一小豬通過,見諒﹞!

2 則留言:

xiao zhu 提到...

思..靈:

好多謝你呀!你令我好感動呀!正如你所講,有你同其他一班關心我嘅朋友喺兩旁為我打氣,已經係好大嘅幫助同支持架嘞,我知道我一定會走出谷底嘅,雖然會係需要一段長時間,我會撐得住嘅。

BTW,我唔係叫你再番睇我個blog,不過第日睇開嘅話,有時間就睇吓啲留言,可能會睇到多啲嘅我。我睇人地嘅blog 都好鍾意睇留言架,有時裡面啲內容仲精彩都唔定架。^_

思緒不靈 提到...

好呀
等我搵日「的起心肝」去睇下你d留言先
﹝好彩你d留言唔係下下都百人一豬,如果唔係都唔知要睇幾耐lu,哈哈)

你一定要努力呀,好期待你走出谷底的那一日