2008年8月30日 星期六

婚前輔導第二課

談到了一些丈夫應該多做的事,包括︰

1. 稱讚她的外貌
我唔講,佢都會問啦,邊有得唔讚呀

2. 稱讚她所做的家務或她當天完成的工作
d家務都係大家平均分擔,互相支持下都好

3. 幫手做家務
感謝媽媽的自小培養,家務難不到我

4. 日間偶爾給她打電話
成日都打架啦,會掛住架

5. 她晚間照顧嬰孩後,讓她遲一點才起床
第時有小孩才算啦,都唔知係邊個會起身照顧law...

6. 為她開門或在店鋪替她拿東西
呢個係基本風度,就算唔係拍拖,幫女仔開門都好應該

7. 準備好做聆聽者,問她今天發生了什麼事
我隻耳一直都係度做緊呢項工作,作一個好的聆聽者一點也不易,要不斷提醒自己點樣做好d

8. 離別前給她一個吻
呢個一定會

9. 邀請她坐在身旁
我鐘意望住佢黎坐

10. 牽著她的手
呢個已經係一個好自然既動作

11. 偶爾送禮物給她
呢方面真係弱

12. 對她所做的飯表示感謝
第時應該係我煮飯多d

13. 以特別的方式慶祝紀念日
train左七年都唔覺有咩大改善

14. 向她說「我愛你」
每一日都講唔知幾多次,不過真係好work,係一個維持甜蜜關係既好方法

15. 推掉一些沒她份兒的應酬
呢個真係難d,不如嘗試帶佢出去見人可能方便d...

2 則留言:

xiao zhu 提到...

>>推掉一些沒她份兒的應酬

我覺得呢個唔係幾好,大家係應該多啲認識對方嘅朋友,但係只要唔過多,亦同時需要有適當嘅自己嘅時間同空間。

思緒不靈 提到...

係架
保留各自的空間係重要既
咁上面都係講推掉一些
唔係全部
咁就得啦