2008年8月30日 星期六

我家有隻河東獅

在電視上重溫了這一套戲
有兩段感覺特別深刻

當中張柏芝入門之後
佢同古天樂講

你要錫我、縱我
唔準呃我、蝦我
應承我既野要做到
每一句講既野都係真心
有人蝦我既時候
你要第一時間出黎撐我
我開心既時候
你就開心
我唔開心既時候
你就要氹番我
永遠覺得我最靚
發夢既時候都要夢到我
最重要係心入面得我一個



當古天樂出去偷食之後
張柏芝質問古天樂
婚姻最重要係咩野

係承諾...

睇落同聽落一d都唔簡單
真係有排學

2 則留言:

xiao zhu 提到...

做人本來就係一啲都唔簡單架啦,乜嘢都係,邊做邊學囉。

思緒不靈 提到...

終身學習...