2008年8月19日 星期二

重操故業

之前,收到朋友的邀請,著我為他做一件事,一件我很久也沒有做的事,我給你們一點時間去想一想,可能你們也不會估到,這是一件我只曾在讀書時期做過一次的事,沒想過事隔這麼多年後,我還有這個機會,說了這麼久,究竟我要做的是什麼呢?

登登登登...

於中學周年音樂會中獻唱...

是否很驚喜呢?

曾於中四的時候參加合唱團,那時來說,於校內也是一種突破,因為學校的合唱團多數是全女班的,那時,音樂老師特意挑選了十位男同學參加,而我也不知何故便被他挑選了,我那時是一個不敢面對群眾的人,一面對一大群陌生人的時候會腳震、冒汗、緊張、口震震,所以那一次的表演,雖然事前做了很多預備,但自己個人的臨場發揮不算得是好,唯一一樣值得記念的是,那一次表演得到全家捧場,總算是可喜可賀的事了。

今次,我尚未向家人說明白,這一次的表演是有點急,上星期六才開始練習,下月中便要表演,自己也不肯定能否熟練的表演,而且自己也不肯定能否克服那一種緊張,我相信我是全團內表演經驗最少的那一個,其他的人全都是一直有表演 / 練習的,所以這次真的是一個挑戰,很想試一下自己面對群眾的能力有否改善,希望整個表演能順利完成。

10 則留言:

xiao zhu 提到...

定啲黎喎,你自己應承得即係都冇咩問題架啦,而且係合唱架嘛。(係唔係呀?)

仲有一個月,俾心機練歌喇。

思緒不靈 提到...

梗係合唱啦
我又邊夠膽獨唱呢

你有無興趣黎呀
13/9 夜晚around 8pm 元朗劇院

如果你黎
就可以玩「誰是思..寧?」遊戲
估中就...

xiao zhu 提到...

乜係人都去得嘅咩? 公開售票架? 係咩性質類型嘅音樂會呀? 有咩節目架?

嘩,成班人企喺台上,點估呀? 定係你想玩台下「誰是小豬?」遊戲呀? ^_*

思緒不靈 提到...

其實唔係公開售票架
呢個表演係俾中學既興趣班學生有一個台上表演既機會而安排既show
所以中西樂器加合唱團咩都有
如果你黎
我幫你買飛再寄俾你

你一定容易估過我啦
台上得唔夠10個男仔
台下有成唔知幾多個女仔wor
台上望台下又黑
我都唔知點估啦...
你咪玩我啦

xiao zhu 提到...

啲飛冇畫位架?

哈哈,其實我都想玩吓「誰是思..寧?」遊戲
架,不過坦白講,我對呢類嘅音樂會唔係咁有興趣,都係唔好晒左張飛嘞。多謝你嘅心意呀。

思緒不靈 提到...

唔緊要
我都知呢d野唔係個個都有興趣
所以下次先啦

你想知誰是思..寧?
等多9個月
去我婚禮就知啦
哈哈

xiao zhu 提到...

哈哈,你吖!

思緒不靈 提到...

說真的
歡迎你來
也期待你來

xiao zhu 提到...

嗯,好多謝你!我知道你是說真的。^^

思緒不靈 提到...

到時再confirm你