2008年3月12日 星期三

籌備

星期一是我一個朋友的生日,因為他女友要上課的關係,所以便提早慶祝了,看了他們的網頁,知道了他女友為他預備了一連串的驚喜,看過後也為他倆感到高興,好明顯他十分滿意這個難忘的生日,真好...

下月就是女友的生日,一直以來,我對於籌備這些日子真的沒有什麼把握,很多時也不能令女友滿意享受的感覺,但相反地,女友則十分輕易的為我預備,真的有很大對比,是不是因為男生太易滿足呢...

為四月的生日煩惱著...

6 則留言:

xiao zhu 提到...

識你"耐" 左,而家見到你又為呢啲事煩惱,我都只會笑吓嘅啫。哈哈,講明呀,唔係幸災樂禍呀,不過有一種冇你符嘅感覺咋。=P

思緒不靈 提到...

哈哈
我都知我煩架啦
總之過時過節我就係咁
呢d真係我既老毛病
我都好想快d可以好輕鬆咁完成呢個任務

都唔知幾時先得
上一次情人節有d起色
希望今次都可以啦

xiao zhu 提到...

有冇搞錯呀,"任務"? 你想死定嘞!唔好俾佢知你咁講添呀。^^

思緒不靈 提到...

或者我應該輕鬆d去預備既...
始終太緊張也做不出什麼好效果

xiao zhu 提到...

你明就好喇。^_

思緒不靈 提到...

我重明多一樣野,就係︰
「知易行難」