2007年7月24日 星期二

低級錯誤

女人真的好介意靚呢一個字,尤其係用呢個字講緊自己既時候,如果講呢一個字既係自己男友,女人會更加敏感,完全係一個最最緊張既狀態,留心聽男友點睇自己,有幾多個好多女人可以接受男友話自己唔靚,又或者係有邊個女人靚過佢,我唔清楚有幾多,但係我自己女友就一定唔係,咁我就中左招lu...

可能我之前一直都係我女友面前講佢係最靚,所以當我有一次唔小心溜嘴講左另一個女仔名既時候,我就大禍臨頭啦,唔採我就當然架啦,單單打打亦都走唔甩,係呢個moment你真係講咩都無用,我暫時都唔知有咩方法可以settle呢個問題,唯有自己小心d,唔好再犯呢d低級錯誤...

沒有留言: