2007年7月19日 星期四

嚇親...

尋晚收到一個嚇人既消息,剛剛畢業果屆既second low GPA係3.1,問你死未...

我既first degree GPA over 3都有second up,而家竟然唔得,個requirement重要高d,點算...雖然而家既GPA係比之前高左,但係黎緊既年半都唔知會發生咩事,重要自己一個讀,無人陪,呢次條命真係凍過水,焦得...

另外一個嚇親人既消息唔係發生係我身上,係我第二層樓既J小姐身上發生既,有一個男同事看上左J小姐,成日問佢手提諗住約佢出街,J小姐唔俾,呢個男同事就周圍問其他人J小姐既手提,當然呢一個男同事係一件「極品」(見過真人,真係唔惦),而且最得人驚既係佢地兩個人竟然住係附近,係同一個地鐵站上車返工架,而家J小姐勁驚呀,好驚俾佢知道兩個人住得咁近,都唔知佢地會點收科,不過肯定既係J小姐有排驚...

後記︰補充
夜晚同女友傾開女家禮金既問題,佢地開價10萬,我聽完之後呆左,唔知點算,呢個一直都係我最驚既消息,亦一直好困擾我,都唔知點計過budget,所以一聽左之後都唔知點算,所有野都可以唔做住,等儲多幾年錢先得law,所以我都無再出聲,女友見我有一段時間無出聲,先同我講番係講笑,真係俾佢嚇親

沒有留言: