2007年7月25日 星期三

差距

差距...一種思想既差距...

女友不本是一個很想很想快d結婚既人,因為我要讀書,所以個婚期一直延遲,到而家,終於可以好實質咁去plan既時候,女友同我講佢無左個種好想好想同我結婚既感覺,一聽之下,好驚...發生左咩事?

起初以為,因為以前一直都得唔到,到而家個目標可以達到,所以出現既一種失落感,但講落發現唔係,原來係佢擔心婚後我會出去搞三搞四,唔要佢...

我問係咪我俾唔到信心佢,佢話唔係,只係出面既女人對我呢種「絕種動物」需求太多,所以會有好多誘惑出現係我面前,驚我會因為咁唔要佢。好明顯feel到佢對自己無咩信心,佢覺得自己唔靚,咁我同佢講如果你係咁驚心,點解你唔upgrade下自己,佢話佢知呀,正因為咁,所以佢先會去學化妝,而家佢上左幾堂,覺得個效果都唔錯,咁都好既,等佢開心下就得啦,不過呢個都係一個警號,我應該係日常氐活中俾多d安全感佢...

另一方面係工作上又遇到好大既錯折感,所以佢都唔知自己想點,工作上佢又唔知可以做d咩,搞到咩都唔想做,工作性質同人際關係都係佢係職場上既障礙,我都唔知可以點先可以幫到佢,始終做野既時候,我唔可以係佢隔離睇住佢,佢遇到問題既時候,我最多係俾下意見,點樣做都係睇番佢自己,佢份人比較直,有個句講個句,唔係咁識睇人面色,轉左做物管之後已經比之前好左好多,但係就有太多既錯敗感,令佢對自己既前途出現極強烈既信心危機,所以而家都要盡快同佢搵工轉,希望搵到一份啱佢既工啦...

而家自己既心情七上八落,都唔知應該點行落去,應唔應該繼續預備結婚好呢...

沒有留言: