2007年7月27日 星期五

十問十答

當兩個人唔同心做一樣野既時候,呢樣野成功既機會有幾高呢?最終都會有人唔開心...

大家目標唔同,又點會做得好一樣野?兩頭唔到岸會係最壞既結果...

一個想去澳洲,一個想搞結婚,呢兩個目標係咪無法共存呢?我只想簡單d,唔想節外生枝...

究竟點先係愛呢?愛係咪一定有自私既成份?無私奉獻真係好難...

邊一個肯放手就係邊個懂得愛?我唔知...

我所考慮所擔心既係咩?係我多慮定係杞人憂天?我自己都答唔到...

我既信心去左邊?係咪一定要分開下先知大家既關係穩唔穩固?我只知道知易行難...

我可以做d咩?繼續落去對大家都無好處...

最終讓步既又係我?我唔想但好有機會...

大家當初既計劃會變成點?take it for grand係最差既準備,crisis management係我未諗過既野...

沒有留言: