2007年7月14日 星期六

我的學業怎麼樣

尋晚留係office同d同學一齊傾功課,今個summer讀既係一係超難既科,比過往讀既都要難,係building technology,話就話係2字頭既course,但係我覺得比之前3字頭既course更難,考試既時候都唔知點算,究竟要請幾多日假溫書呢

自從上一個sem考完試之後,我就要開始過一d舉目無親既日子,所指既係我入到班房會遇到一批完全唔識既同學,不過今果sem都好d,有2個係識既,可以組成一group做功課,之後都唔知會點law

過去既兩年,一直都同一個識既勁人(佢目標係first hon)一齊讀,係佢既幫助之下,自己既成績都唔錯,都過左好多好難既科目,由於佢早我一年讀,再加上佢credit transfer得多過多,所以佢已經讀完,我就重有一年半先搞惦,而今個sem同我一齊讀既人亦都係讀多一年就搞惦,所以我之後既日子都會好難過,我入學既時候無同人夾住一齊報,加上又讀級咁讀,無按建議既sequence去讀,所以同我同一年入學既人真係唔識,呢個都係自己預左既情況,希望之後既年半可以順順利利,平安渡過,但係世事又豈會盡如人意,黎緊呢年半都係醒醒定定慢慢讀啦,希望可以識多幾個同學仔陪我讀完佢啦

沒有留言: