2007年7月24日 星期二

收穫

星期日同女友出街,夜晚同friend一齊食飯,有些收穫,等我記低佢先,將來一定有用︰

1. 女友喜歡的是皇冠型介指
2. 女友戴介指的號數是5號
3. mebella既介指唔適合求婚用
4. 知道自己多了一個外號 —「四縮」

頭兩項係一個好重要既information,之後買介指既時候要切記,但係皇冠型既介指唔係咁大路,而家諗起既得pinkbox有,唔係其他金行有無,要睇下先知。其實一直宦唔知女友要戴幾多號介指,因為好耐無送,而且買既時候係同佢一齊揀既,唔啱試到啱,而家終於知道呢個重要既數字,雖然佢試既時候係食指,但係應該唔會相差好遠,之後買既時候再問下sales先得。

起初覺得mebella d介指唔得係因為價錢問題,好似好cheap咁,但係今晚女友講俾我知,話mebella d鑽石係人地工場唔要既碎石,無保值功能,所以更加肯定唔可以買黎求婚用,買黎玩下都得既,唯有去其他金行行下睇下先啦。

「四縮」係指我同其他三個老死係教會既態度,縮係一角,不聞不問,過與世隔絕既日子,呢個係我個食飯friend諗出黎既,哈哈,又幾貼切,不過佢忠告我一句,將來都唔可以縮得幾耐,睇怕自己都要舖定條後路先得law

沒有留言: