2007年7月13日 星期五

變淡...

尋晚同我大學既mentee去旺角California pizza kitchen食飯,因為訂唔到位,唯有早少少去walk-in,好彩早左d去,如果唔係就無位,有排等......

其實已經好耐無見過佢地,一直都想約,但自己又懶又扮忙,所以一直都無約,而佢地自己本身係大學都有不同既朋友圈子,所以佢地四個都唔會約出黎見,如果我唔約,我諗佢地畢業之後都唔會有機會再聚,上一次見佢地已經係一年多前既事,而食飯既地點都係同一個商場既易牙妙手......

四個都好靚女架,但由於用手機映,個效果可能差d,等我介紹下的d mentee先......

第一個係M小姐,係一個同我比較熟既mentee,可能大家有共同信仰,會多d話題啦,而且又一齊去過旅行,所以會同佢熟d,而家做緊搞event既工

第二個係J小姐,我都同佢一齊去過旅行架,佢有d特別,對事情有自己既睇法,而且亦都敢於voice out (尤其社會政策),佢而家係工廠大廈做clerk,負責出貨

第三個係傻婆W小姐,一個好sporty既女仔,而家學緊泰拳,平日又會去游水,所以黑晒,成日都笑,好joyful,可能同佢讀int'l school有關,而家都係工廠做緊

最後第四個係C小姐,一個好文靜既女仔,但係熟左之後都幾多野講,佢畢業之後入左ied讀cert. edu,之後去左我細個讀既小學教書,真係神奇

今次既見面俾我有一d唔好既感覺,覺得好似陌生左,有deadair,大家既關係可能係呢一年裏面變淡左,真係有d唔知點咁既感覺,可能太耐無見需要多d熱身,又或者要分開逐個約先得,建立友誼好易,保持真係幾難,要睇下大家有無咁既心去維持,而且時間會係一個重要因素,
心,我諗大家重有既,時間就......
多謝各位俾面......

沒有留言: