2007年7月18日 星期三

疏忽了

發覺呢排對女友既關心同留意度真係唔係咁夠...

尋晚我收工之後要過海睇d野,女友打俾我叫我接佢放學,但係佢死都唔肯講佢係邊度返學,佢話講過俾我知,叫我自己諗,我諗死啦,點算,真係唔記得wor,好彩佢同另外一個frd一齊上堂,我先可以出貓過骨ja,如果唔係實俾女友煎皮拆骨都有份

不過,請真,最近對女友既緊張度下降左,好多野都粗心大意左,死啦,重話要同人結婚,咁既表現實無運行啦,唔可以再係咁啦,而家緊張關頭,做錯少少都死呀

係呢度不得不讚我女友,佢越來越識諗,會從我既角度去諗野,比以前好左好多,所以佢值得我對佢好d,可能係太舒服,無左d危機感,自己忽略左佢,唔可以再係咁啦...

為求婚既事而煩惱...點先可以一擊即中呢...呢d野係唔可以靠人既,比心機諗呀!!

沒有留言: