2009年1月29日 星期四

拜年

這個農曆年,沒有什麼空閒的時間,基本上都是被拜年活動所充滿,可能今年是最後一年逗利是,所以拜年的意慾十分高,下年就要開始派利是了,心裏總是有點戚戚然,不過這些事留待下年再計劃吧,現在想也想不了。

年初一︰所有親戚到我家拜年,父系吃午飯,母系吃晚飯,中間的時間去了舊公司逗利是
年初二︰中午去了女友家拜年,之後去探公公,及後到女友親戚家吃飯,最後再到一朋友家拜年
年初三︰去了兩位姑媽的家拜年,之後再去舊上司的家中玩貓及舊同事家揀歌,最後則在家中吃飯

不過最開心的應該是看見街頭小食再現,兒時常見的串燒、糯米飯、鐵板燒、糖水、粥、餃子等也重回街頭,我當然不會浪費今次的機會,因為下次又不知何時才能再見。

2 則留言:

xiao zhu 提到...

想問吓你個老細係唔係真係有攞利是呀? 佢真係冇派呀?

思緒不靈 提到...

係呀
我真係有俾佢呀
佢又真係無派wor
不過佢就用我呢封利是既錢乘大佢去請我地食野law
唔知係5、10、15定20陪je
而家等緊佢擲骰