2009年1月26日 星期一

新年

第一件事就是去賀壽,因為有朋友於年初一生日,所以便約了一班朋友上了他的家賀壽兼拜年,除了一起倒數迎新及生日之外,我們還一起吃了士多啤梨芝士餅雪糕蛋糕,當然少不了的就是收利是了,他可是新婚的呢,所以今年最早收到的不是父母的利是,而是這對朋友首次派的利是,多謝啊!

*************************************************************************************

總算在新年前買了一對新鞋,但再沒有買什麼了,想買褲及毛衣,但看了整天也不合心意,所以唯有作罷,新年無新衫著也不是第一年的事,所以沒有什麼所謂呢!

*************************************************************************************

祝大家身體健康、心想事成!

4 則留言:

xiao zhu 提到...

點解唔係第一個同父母拜年先嘅?

我平時絕少 shopping 買嘢,過年都冇去買新衫新鞋,過年如過日嘛。不過琴日去同阿媽拜年,商場有啲鋪頭照開,我心血來潮,又見冇乜人行(因為我怕人多),竟然就罕有地俾我買到啲衫喎,都幾好!^_^

思緒不靈 提到...

因為我係零晨十二點上左去人地屋企同人賀壽law

我想行架,不過因為要趕住去賀壽,咁咪買唔到law,之後我都有再行過,發覺d野真係起左價...

xiao zhu 提到...

唔係喎,有啲仲係減價固喎。

思緒不靈 提到...

係就係仲有減價
不過無咁抵law