2008年5月16日 星期五

完成

完成了學位中的最後一個 sem B,可惜還有一個 sem A...

立即開始準備婚禮的籌備工作



另,今天是我工作四周年...

想不到這樣快就四年

感恩

4 則留言:

xiao zhu 提到...

我都好似有少少戥你緊張添。^^

思緒不靈 提到...

係?
真係唔知係好事定壞事

好︰你好關心我
壞︰我俾唔到信心人

不過我都係向好個方面諗會好d
多謝你呀
我會比心機做好佢架啦

xiao zhu 提到...

咁你冇講錯喎,我係好關心你架,friend 黎架嘛!不過你真係諗得太多喇,我話戥你緊張係指你要開始密鑼緊鼓咁去籌備婚禮,咁梗係緊張喇,係開心嘅緊張呀。正傻佬,俾多啲信心自己喇!

思緒不靈 提到...

hehe
我知架啦
多謝你先!!