2007年10月12日 星期五

緊張

與女友家人用餐兼提親

選了黃金海岸的翅軒,一來未試過,二來貪其地方高級,不方便有太激烈的反應...心中仍然有點不安與擔心...

價錢不說,食物的確不錯,也令兩老十分滿意,致提親時也沒有什麼障礙,總算能舒了一口氣,順利過了第一關,但心情還是很緊張...因為往後的才是關鍵...

之後回家便商討禮金與酒席,由於缺乏經驗,始終做得不太妥當,仍有一些手尾需要再跟進,令事情蒙上一點陰影、不明朗的因素,希望能順利吧...

要趕快做預算,否則什麼也做不了...

5 則留言:

xiao zhu 提到...

好嘢,恭喜你呀!

好心你啦,唔好緊張成咁啦。我真係覺得你有啲啲過份呀。^_

xiao zhu 提到...

仲有,雖然我呢輪真係麻麻地,但係你有喜事,我都會開心埋一份呀!

思緒不靈 提到...

始終個人自信不足係咁架啦,而且她爸爸起初唔鍾意我架,所以咪會更加緊張law,幾驚佢會拍枱走人呀,所以先揀酒店食ja...

不過點都好,多謝你先

你d野搞成點呀,有無好既進展呀,你要take care呀

xiao zhu 提到...

咁咪好囉,守得雲開嘛,未來外父果關都過左咯,好架嘞。

我? 進展緩慢,不過都叫有啲進展,愚豬會繼續栘個山。

思緒不靈 提到...

有些少進展都好呀,始終萬事起頭難,慢慢黎啦,你一定搞得惦既,記住要保持信心,咁就易好多架啦!

愚山個陣時都要幾代人先移到個山,現今科技發達,你呢隻愚豬好快就可以ko個山架啦!