2007年10月10日 星期三

自私

近日壓力大得叫我透不過氣,結果在晚間爆發了...

說了一些不合宜的說話,令彼此都難受,原來自己也是軟弱的人,包容也有死穴...

為昨夜的事道歉...

以後大家一定要開開心心

~~眼前既事只係一d碎石,我地跨過之後就會順順利利、開開心心~~

4 則留言:

xiao zhu 提到...

你識咁諗咪好囉。~~

我面前係好多大石呀,有排搞!我而家都處於好反複嘅狀態....

思緒不靈 提到...

我諗你個d唔係大石,係好大既假山je,爬唔過就搵起重機吊走佢啦!!!

xiao zhu 提到...

哈哈,係呀,其實真係要學吓愚公移山呀。

思緒不靈 提到...

咁個故仔咪要改名做愚豬移山law