2008年10月26日 星期日

時間

越來越多事做的時候,就會發覺自己平時的懶散,原來自己的時間是可以用工作來填滿的,好久也沒有這種感覺,忙的時候根本連疲累的機會也沒有,人的身體真的的奇妙,感謝神,我還沒倒下...

為了工作,自己平日的習慣通通都要讓開,真希望這種日子可以在下星期完結...

自己的工作清單︰
1. 教新人
2. 做新人未學而剩下的工作
3. 星期三的present
4. 星期四的會議
5. 星期六弟兄的婚禮司儀稿

4 則留言:

匿名 提到...

你好呀, 無意間找到你這日記, 已經是第二次了.
因為本人也訂了"皇朝匯" 的關係, 在找資料時無意看到你的日記.
這次是因為我跟男友也快拍婚照了, 也是新天地(未book 酒樓時已訂了這間) 又因找資料看到你的日記.
感覺好攪笑呀, 因為你婚照那篇日記說: 沒想到她那麼美。
覺得你們好 sweet. 我相信世上絕對有永恆的愛情!

最後祝福你跟你女朋友白頭到老. 我想她一定是個很可愛的女孩.

思緒不靈 提到...

哈哈
多謝你的祝福
沒想過會在這種情況下被你找到我的日記

我女友平日很少化妝
所以拍照的那日出來的效果便很特別很美
希望你在新天地拍照的時候
也會為你男友帶來同樣的感覺
不知你男友有沒有戴眼鏡呢
如果有的話請你自備眼鏡框或者戴隱形眼鏡了
新天地的眼鏡框很難看呢...
不過拍攝的時間是十分開心愉快的

你在皇潮匯擺酒嗎
日子是那一天呢

同樣的祝福你們在婚禮的日子有幸福的感覺
也有美滿的婚姻
最重要是有同樣的步伐同樣的目標
共同建立更多更美好的回憶

匿名 提到...

其實我第一次睇你日記時, 已給我男朋友看過, 因為我覺得你那句: 如果未問清楚先發脾氣, 最後理虧是我 那句好攪笑
昨日我又同佢講: 上次咪俾你睇O個個人日記 GE, 原來人地又係影新天地呀, 幾o岩呀.
跟住我男朋友話: 傻瓜. 咁皇朝匯送新天地 coupon 丫嘛. 我心諗又係喎, 不過我自己係未訂酒席已book 左新天地, so 我無諗到丫嘛.... 咁你係因為有 coupon 定係同我一樣呀??

我平時間中都有化妝, 我諗我男朋友未必會覺得好驚喜. 但我覺得女人穿婚紗一刻是笑得最甜美. 而且我地結婚喎, 俾d 面佢都要讚下我兩句啦!!哈哈~~

book 新天地時, 個 sales 已提到要拆左自己眼鏡個鏡片, so 我男朋友都算係有準備到 ge!

我地其實無咁快呀, 因為我地 2010 年 3 月 27 日先結婚. 你們呢??

我都多謝你的祝福. 我跟男朋友拍拖已經 9 年多了. 現在很期待結婚的日子!

係呀, 我 msn 是: ahbaoji@hotmail.com

你同你女朋友都可以 add我. 難得識到可以做個朋友. 大家可以 share 下 結婚的 information^^

思緒不靈 提到...

你就真係遲我好多呢
我09年6月13日結婚啦
到你地擺酒時
個backdrop都應該唔同左

你地一早已經book左新天地
咁酒樓個張coupon點算呀
會唔會有得refund
或者酒樓俾第二樣野

我同女友拍左拖7年都算耐啦
估唔到你地拍得重耐過我地
不過都好
而家就長長久久
結婚既時候就十全十美啦