2009年4月3日 星期五

不滿

今次寫出黎,最主要係想鬧人,要鬧既都係同一個人,佢傻架,無事搵野黎做,做完自己既野就算啦,無叫佢做既野就自己插隻手入去,想點架,唔係你既野就唔好咁多事啦,係呢度做又唔會有得升,大家做黎做去都係呢個位,都唔知佢搏咩,佢太多事啦,咩都關佢事咁,而家佢係大內總管咩,做咩講咩都要知咁,佢以為自己係邊個呀,好心佢自己睇下自己個職位先啦,好多野都唔到佢理架,做好自己本份就得啦,自己講野同做野都唔顧人感受,成日搵「規矩」黎壓人,又要扮同人好好朋友咁,令人感覺佢好假,好虛偽,做人做事都唔係好啦,搞到成個辦公室既氣氛都唔好,而家全個辦公室除左兩個老細之外,都唔鍾意佢,以前融洽既氣氛無晒,我同佢保持同事關係就算,其他野免問

鬧完,舒服少少,繼續做野

2 則留言:

xiao zhu 提到...

真係搞到你好嬲喎!

睇開頭果兩三行,我覺得好似你有啲問題,睇落去,先至知道果個人嘅問題。

思緒不靈 提到...

我唔否認自己係工作上可能做得唔係咁好
但係佢既手法好差
令人難以接受
同個個人傾完都係叫我做野
俾番d顏色佢睇
我諗我唔可以太仁慈啦