2008年4月21日 星期一

雨中

星期六打風,把起初回大陸的計劃告吹...

因禍得福,一眾同事仍決定把握機會,集結於旺角某樓上cafe內,渡過一個風雨飄搖的下午,於過程之中,每當往外一看,心中總不免會皺眉,心中想,不用這麼大雨吧,點家時怎辦...

家,當然是回得到,少不免全身濕透,但也不失為一個難忘的活動

於三號風球及黑色暴雨中與女友在街上行走...

12 則留言:

xiao zhu 提到...

我星期五上左廣州,星期六晚返黎,天文台就用黑雨迎接我喇。

思緒不靈 提到...

好似上面受既影響大好多wor
你成日都要上上落落去做野架?

xiao zhu 提到...

我係上面落黎果陣唔係好差架,可能個風仲為上到去喇。

我間中都要上去架,以前每星期一次,今年已經少左好多喇。

思緒不靈 提到...

你其實做咩類型既工架
邊方面既高層
覺得你好神秘呀

xiao zhu 提到...

得閒啲再答你吖,放心,我記得架。^^

思緒不靈 提到...

哈哈
你好似唔只應承我呢樣野架wor
你記唔記得架

xiao zhu 提到...

死火,唔通我真係老人痴呆!我仲應承左你乜嘢呀? 唔好嚇我喎!

思緒不靈 提到...

哈哈
睇怕你都係唔記得左
我好好戈架
俾多一日時間你諗下
星期一先開估
好無?

xiao zhu 提到...

睇怕都係要等你開估喇,我呢兩日好攰,今日仲咳到甩肺呀,冇精神諗住呀。

思緒不靈 提到...

你無野呀
做咩咳到甩肺咁嚴重
有無睇醫生呢
唔好諗住休息多d就會好wor
而家無呢枝歌仔唱架啦
你又咁忙
身體要緊呀!!

開估先,你應承過會講你既信仰俾我聽架...

xiao zhu 提到...

哦,係呀,我真係唔記得左添,唔好意思,遲啲貓俾你吖。呢輪忙到趴喺度,琴日睇過醫生架喇,暫時冇乜好轉咁。-________-

思緒不靈 提到...

唔急既
慢慢啦
等你得閒D先啦
最緊身快D病好
唔好拖壞自己身體呀